|
- E-ticaret ve pazarlama ile ilgili temel teknikleri ve programları tanır ve kullanabilir.
- Pazarlama iletişim teknikleri, halkla ilişkiler, yeni ürün ve marka bilgisine sahiptir ve pazarlama ilkeleri doğrultusunda kurum imajının oluşmasına destek sağlayacaktır.
- Pazarlama uygulamalarında karşılaşılan sorunları tanımlamak, analiz etmek ve çözüm önerileri getirme yetisine sahip olacaktır.
- Geleneksel ve dijital pazarlama ile ilgili güncel gelişmeleri takip edebilme ve uygulayabilmek pazarlama ile ilgili güncel gelişmeleri takip edebilme ve uygulayabilmek.
- Pazarlama stratejilerini; ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma amaçlarına ek olarak dijital boyuta uygun olarak geliştirebilmek ve uygulayabilmek.
- Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek.
- İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
- Türkçeyi ve en az bir yabancı dili (özelde İngilizce) yazılı ve sözlü olarak etkin bir biçimde kullanabilme, sunulan E-ticaret ve pazarlama bilgisini kolayca takip etme ve meslektaşlarıyla etkin bir biçimde iletişim kurabilme becerisine sahip olacaktır.
- İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
- Mesleki, hukuksal, sosyal ve etik sorumluluklarını anlayabilir ve uygulayabilir.
|