E-Ticaret ve Pazarlama (Ön Lisans) Ön Lisans Programı
Programın Yapısı

E-Ticaret ve Pazarlama ön lisans akademik programı dört dönemdir ve toplam iki yıllık bir süreyi kapsamaktadır. Program dersleri üç kısımdan oluşmaktadır. Bunlardan ilki üniversite zorunlu dersleridir (ortak dersler). Bu dersler tüm öğrencilerin alması gereken derslerdir. 

Programın ikinci kısmını zorunlu dersleri oluşturmaktadır. E-Ticaret ve Pazarlama programına devam eden tüm öğrencilerin zorunlu olarak alması gereken bu dersler ile temel alan altyapısının oluşturulması amaçlanmaktadır. MYO zorunlu dersleri ile öğrencilerimize bilgi ve iletişim teknolojileri, dijital pazarlama, e-ticaret, görsel iletişim tasarımı, dijital reklamcılık, mobil pazarlama, web tasarımı, arama motoru optimizasyonu, ticaret ve bilişim hukuku, halkla ilişkiler ve tanıtım, müşteri ilişkileri yönetimi, dış ticaret uygulamaları ve pazarlama iletişiminin  diğer boyutlarıyla da anlaşılmasını sağlayacak analitik bir çerçeve sunmaktadır. Bu eğitim, öğrencilere temel alanlarda kendilerini yetiştirebilecekleri akademik ve hayata dönük becerileri kazandırmaktır.  

Programın üçüncü kısmını ise seçmeli dersler oluşturmaktadır. Çoğunlukla alan derslerinden oluşan söz konusu seçmeli dersler, ikinci sınıfta verilmektedir. Bunların yanında öğrencilerin Ortak Dersler Bölümünden alabilecekleri alan dışı sosyal seçmeli dersler de bulunmaktadır.