PROGRAMI
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Ders AdıKoduVerildiği YılVerildiği YarıyılSüresi (T+U)Yerel KredisiAKTS Kredisi
İleri 3B Oyun ProgramlamaCENG 584593 + 037,50
 
Ders Bilgileri
Dersin Öğretim Diliİngilizce
Dersin SeviyesiYüksek Lisans
Dersin TürüSeçmeli
Dersin Veriliş BiçimiYüz Yüze
 
Dersin Öğrenme Kazanımları:

Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler:
1.
2.
3.
4.
 
Dersin Önkoşulları ve Birlikte Alınması Gereken DerslerYok
Daha Önce Alınmış Olması Önerilen DerslerYok
 
Dersin Tanımı:

This course teaches you to craft game with advanced mechanics that generate challenging, enjoyable, and well-balanced gameplay. Students learn how to prototype, test, and implement mechanics in games and learn how to visualize and simulate game mechanics in order to design better games with hands-on lessons.
 
Dersin İçeriği (Haftalık Konu Dağılımı):
 
HaftaKonu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
 
Kaynaklar:
Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#, Jeremy Gibson Bond
 
Diğer Kaynaklar:
Unity UI Cookbook, Francesco Sapio
 
Öğretim Yöntem ve Teknikleri:
Lectures will be used to conduct the course. A set of homeworks will be utilized to encourage students to investigate class topics in more detail. Students will be required to work as a cohort within a long-duration learning community. The teams will present their projects at the end of class in seminars.
 
Değerlendirme Sistemi:
YöntemAdetKatkı (%)
Ara sınav1%15
Final sınavı1%30
Proje1%40
Ödev3%15
 
Ders İşbaşı Eğitimi (iş yerinde eğitim) Gerektiriyor mu?
Gerektirmiyor