Ders Adı | Kodu | Verildiği Yıl | Verildiği Yarıyıl | Süresi (T+U) | Yerel Kredisi | AKTS Kredisi |
Yazılım Projesi III | SENG 383 | 3 | 1 | 0 + 2 | 1 | 5,00 |
|
Ders Bilgileri |
Dersin Öğretim Dili | İngilizce |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | |
Dersin Veriliş Biçimi | Yüz Yüze |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları:
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
1. Öğrenci, eksiksiz bir uygulama geliştirebilecektir. |
2. Öğrenci verilen probleme algoritmik çözümler üretebilecektir. |
3. Öğrenci, geliştirdiği uygulama için herhangi bir programlama dilini kullanabilecektir. |
4. Öğrenci, geliştirdiği uygulamalar için rapor yazabilecektir. |
|
Dersin Önkoşulları ve Birlikte Alınması Gereken Dersler | Yok |
Daha Önce Alınmış Olması Önerilen Dersler | Yok |
|
Dersin Tanımı:
Ders, dört veya daha fazla pratik ödev içerir. Öğrencilerden karmaşık hesaplama problemlerini verimli bir şekilde uygulamaları beklenir. Öğrencilerden ödevleriyle birlikte iyi tasarlanmış bir rapor sunmaları beklenir. Derleyicilerin, paket programların ve son IDE'lerin (Entegre Geliştirme Ortamları) kullanımı bu laboratuvarda yer almaktadır. |
|
Dersin İçeriği (Haftalık Konu Dağılımı): |
|
Hafta | Konu |
1 | Giriş |
2 | İlk ödev açıklaması / Algoritmalar |
3 | Gözden geçirme |
4 | Kod örnekleri |
5 | İkinci ödev açıklaması / Oyun Geliştirme |
6 | Gözden geçirme |
7 | Üçüncü ödev açıklaması / Eşzamanlı Programlama |
8 | Gözden geçirme |
9 | Kod örnekleri |
10 | Dördüncü ödev açıklaması / Kalite Güvencesi için Yazılım Testi |
11 | Gözden geçirme |
12 | Kod örnekleri |
13 | Beşinci ödev açıklaması / Eşzamanlı Programlama |
|
Kaynaklar: |
|
|
Diğer Kaynaklar: |
|
|
Öğretim Yöntem ve Teknikleri: |
Ders
Tartışma
Soru ve cevap
Takım / Grup Çalışması
Ödev
Proje |
|
Değerlendirme Sistemi: |
Yöntem | Adet | Katkı (%) |
|
|
Ders İşbaşı Eğitimi (iş yerinde eğitim) Gerektiriyor mu? |
Gerektirmiyor |