Ders Adı | Kodu | Verildiği Yıl | Verildiği Yarıyıl | Süresi (T+U) | Yerel Kredisi | AKTS Kredisi |
Yabancı Dil III | ENG 209 | 2 | 1 | 2 + 0 | 2 | 3,00 |
|
Ders Bilgileri |
Dersin Öğretim Dili | İngilizce |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Veriliş Biçimi | Uzaktan Eğitim |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları:
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
1. Öğrenciler, tanıdık konularla ilgili kısa ve basit yazılı metinleri genel hatlarıyla anlayabilir. |
2. Öğrenciler, metinlerdeki belirli bilgileri bulmak için tarama ve gözden geçirme gibi okuma stratejilerini kullanabilir. |
3. Öğrenciler, kısa ve açık konuşmaları, duyuruları ve yönergeleri anlayabilir. |
4. Öğrenciler, temel fikirleri ayırt edebilir ve basit metinlerdeki sözcüklerin anlamını bağlamdan çıkarabilir. |
5. Öğrenciler, kısa diyalogları ve günlük konuşmaları takip edebilir ve bu konuşmalardaki temel bilgileri tanıyabilir. |
6. Öğrenciler, kısa açıklamalar, mesajlar veya e-postalar gibi basit yazılı metinler üretebilir. |
7. Öğrenciler, kişisel bilgiler içeren kısa tanıtım yazıları, açıklamalar veya tarifler yazabilir. |
8. Öğrenciler, dilbilgisel doğruluk açısından kısa metinleri gözden geçirip düzenleyebilir. |
9. Öğrenciler, temel bağlaçlar kullanarak fikirlerini açık bir şekilde ifade edebilir. |
10. Öğrenciler, karşılaştırmalar yapabilir, basit fikirleri destekleyebilir ve kendi kültürlerini tanıtan yazılar yazabilir. |
|
Dersin Önkoşulları ve Birlikte Alınması Gereken Dersler | Yok |
Daha Önce Alınmış Olması Önerilen Dersler | Yok |
|
Dersin Tanımı:
ENG 209 – Yabancı Dil III dersi, orta öncesi seviyede dönemlik Hukuk Fakültesi 2.sınıf öğrencilerine uzaktan eğitimle güz döneminde verilen zorunlu bir derstir. Bu derste temel olarak üç dil becerisinin (okuma, yazma, dinleme) geliştirilmesinin yanı sıra gündelik yaşamda kullanabilecekleri dil yapıları ile öğrencilerin temel düzeyde İngilizce iletişim becerilerine sahip olmaları hedeflenmektedir. Öğrencilerin sıklıkla kullanılan temel düzeydeki dil yapılarını, ifade ve kelimeleri kavrayarak temel bir dil yeterliliği oluşturmaları beklenmektedir. Buna ek olarak, basit düzeyde eleştirel düşünme ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
|
|
Dersin İçeriği (Haftalık Konu Dağılımı): |
|
Hafta | Konu |
1 | Network 2 Unit 1 Part A. My name’s Matt Part B. Vocabulary: Personal information Part C. Question forms –be Grammar: to be – statements and yes/no questions / subject pronouns |
2 | Network 2 Unit 1 Part D Reading and Writing Part E Your Story: Meet the group Part F Real-world Listening: Time Squares |
3 | Network 2 Unit 1 Part A. What does she do? Part B. Vocabulary: Jobs Part C. Present simple |
4 | Network 2 Unit 2 Part D Reading and Writing: Life on the Rig Part E Your Story: Cindy calls the dentist Part F Real-world Listening: Time Squares Part F Real-world Listening: The macheros of Chile |
5 | Network 2 Unit 3 Part A. Is something wrong? Part B. Vocabulary: Everyday Activities Part C. Past simple |
6 | Network 2 Unit 3 Part D Reading and Writing: Life on the Rig Part E Your Story: Cindy calls the dentist Part F Real-world Listening: Time Squares Part F Real-world Listening: A Day in Ha Long Bay |
7 | Network 2 Unit 4 Part A. Is something wrong? Part B. Vocabulary: Life Events Part C. Past simple - questions and short answers Page 22 |
8 | Network 2 Unit 4 Part D Reading and Writing: Part E Your Story: Part F Real-world Listening |
9 | Network 2 Unit 5 Part A. Is something wrong? Part B. Vocabulary: Everyday Activities Part C. Present continuous and present simple |
10 | Network 2 Unit 5 Part D Reading and Writing: “Commute Another Way” Day Part E Your Story: Russel Meets Anna Part F Real-world Listening: Commuting in Tokyo |
11 | Network 2 Unit 6 Part A. What happened? Part B. Vocabulary: Directions and Locations Part C. Past continuous |
12 | Network 2 Unit 6 Part D Reading and Writing: The Gardener Part E Your Story: Matt finds a roommate Part F Real-world Listening: I was there! |
13 | Network 2 Unit 7 Part A. Guess what! Part B. Vocabulary: The World Part C. Going to |
14 | Network 2 Unit 7 Part D Reading and Writing: The Global Yacht Race Part E Your Story: Peter brings news Part F Real-world Listening: Around the world -Canadian Rockies |
|
Kaynaklar: |
Tom Hutchinson and Kristin Sherman - Network 2 - Oxford University Press [2016]
|
|
Diğer Kaynaklar: |
- |
|
Öğretim Yöntem ve Teknikleri: |
Bu ders, Moodle LMS üzerinden asenkron olarak yürütülmektedir. Her hafta, öğrencilere konu anlatımı sunumları, ders videoları ve öğrenmeyi destekleyen etkileşimli alıştırmalar sunulur. Haftalık quizler, öğrencilerin dil becerilerini pekiştirmeleri için bir fırsat sağlarken; notlandırılan quizler ve otomatik geribildirim sistemi, öğrencilerin gelişimlerini takip etmelerine ve eksiklerini belirlemelerine yardımcı olur. Hedef dile maruziyeti artırmak amacıyla ek materyaller de öğrencilere sunulmaktadır. |
|
Değerlendirme Sistemi: |
Yöntem | Adet | Katkı (%) |
Ara Sınav | 1 | %30 |
Ödev | 2 | %5 |
Test/Quiz/Kısa Sınav | 4 | %5 |
Final Sınavı | 1 | %60 |
|
Ders İşbaşı Eğitimi (iş yerinde eğitim) Gerektiriyor mu? |
Gerektirmiyor |