PROGRAMI
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Ders AdıKoduVerildiği YılVerildiği YarıyılSüresi (T+U)Yerel KredisiAKTS Kredisi
Pazarlamada Kantitatif YöntemlerİVA 5073 + 037,50
 
Ders Bilgileri
Dersin Öğretim DiliTürkçe
Dersin SeviyesiYüksek Lisans
Dersin Türü
Dersin Veriliş BiçimiYüz Yüze
 
Dersin Öğrenme Kazanımları:

Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler:
 
Dersin Önkoşulları ve Birlikte Alınması Gereken DerslerYok
Daha Önce Alınmış Olması Önerilen DerslerYok
 
Dersin Tanımı:

Regresyon, korelasyon, varyans, kovaryans, diskriminant, faktör, kümeleme, bitişme, çok boyutlu ölçekleme gibi ileri istatistik analizlerin pazarlama araştırmalarında kullanımınıdır.
 
Dersin İçeriği (Haftalık Konu Dağılımı):
 
HaftaKonu
1
 
Kaynaklar:
Pazarlamada Araştırma Teknikleri, Mahir Nakip, 4. Baskı, Seçkin YayınEvi, 2016
 
Diğer Kaynaklar:
 
 
Öğretim Yöntem ve Teknikleri:
Her bir çok değişkenli istatistiksel analizin hangi pazarlama problemine uygun olduğunu göstermek.
 
Değerlendirme Sistemi:
YöntemAdetKatkı (%)
 
 
Ders İşbaşı Eğitimi (iş yerinde eğitim) Gerektiriyor mu?
Gerektirmiyor