PROGRAMI
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Ders AdıKoduVerildiği YılVerildiği YarıyılSüresi (T+U)Yerel KredisiAKTS Kredisi
Dijital PazarlamaİVA 5083 + 037,50
 
Ders Bilgileri
Dersin Öğretim Diliİngilizce
Dersin SeviyesiLisans
Dersin Türü
Dersin Veriliş BiçimiYüz Yüze
 
Dersin Öğrenme Kazanımları:

Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler:
 
Dersin Önkoşulları ve Birlikte Alınması Gereken DerslerYok
Daha Önce Alınmış Olması Önerilen DerslerYok
 
Dersin Tanımı:

Bu ders genel hatlarıyla etkili ve özgün dijital pazarlamaya faaliyetlerinde kullanılan kaynakları ve araçları tanıtmaktadır. Ders boyunca öğrenciler içerik pazarlaması, dijital pazarlama kanalları, çevrimiçi markalama stratejileri, etkileyen kişi pazarlaması, sosyal medya yönetimi, Arama Motoru Optimizasyonu ve dijital kampanyaların yönetimi gibi konular hakkında bilgi sahibi olmaktadır. Bu ders, aynı zamanda, öğrencilerin çevrimiçi profillerini geliştirmelerine ve çevrimiçi dünyaya ilişkin anlayışlarını derinleştirerek bilgilerini geliştirmelerine yardımcı olacaktır.
 
Dersin İçeriği (Haftalık Konu Dağılımı):
 
HaftaKonu
 
Kaynaklar:
Kingsnorth, Simon. Çev: Laden İldeniz Dijital Pazarlama Stratejisi: Çevrimiçi (online) Pazarlamaya Bütünleşik Bir Yaklaşım Nobel Akademik Yayıncılık; 1. basım 2018 978- 6053207771
 
Diğer Kaynaklar:
 
 
Öğretim Yöntem ve Teknikleri:
Genel olarak pazarlamanın dijital ortamda nasıl muamele edildiği ve nasıl işlendiğini göstermek.
 
Değerlendirme Sistemi:
YöntemAdetKatkı (%)
 
 
Ders İşbaşı Eğitimi (iş yerinde eğitim) Gerektiriyor mu?
Gerektirmiyor