Ders Adı | Kodu | Verildiği Yıl | Verildiği Yarıyıl | Süresi (T+U) | Yerel Kredisi | AKTS Kredisi |
İleri Oyun Tasarımı | CENG 582 | 5 | 9 | 3 + 0 | 3 | 7,50 |
|
Ders Bilgileri |
Dersin Öğretim Dili | İngilizce |
Dersin Seviyesi | Yüksek Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Veriliş Biçimi | Yüz Yüze |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları:
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler: |
1. |
2. |
3. |
4. |
|
Dersin Önkoşulları ve Birlikte Alınması Gereken Dersler | Yok |
Daha Önce Alınmış Olması Önerilen Dersler | Yok |
|
Dersin Tanımı:
Oyun tasarlamanın esasları, Oyun tasarım süreci, Oyun atomlarının mekanik ve dinamik yapısı, Dijital olmayan oyunların oyun kuramsal analizi, Oyunlar için etkileşim ve balans mekanizmaları, Oyun tasarım projeleri, Proje iterasyonları ve geri dönütler. |
|
Dersin İçeriği (Haftalık Konu Dağılımı): |
|
Hafta | Konu |
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
|
Kaynaklar: |
Advanced Game Design: A Systems Approach - Michael Sellers |
|
Diğer Kaynaklar: |
yok |
|
Öğretim Yöntem ve Teknikleri: |
Lectures will be used to conduct the course. A set of homeworks will be utilized to encourage students to investigate class topics in more detail. Students will be required to work as a cohort within a long-duration learning community. The teams will present their projects at the end of class in seminars. |
|
Değerlendirme Sistemi: |
Yöntem | Adet | Katkı (%) |
Ara sınav | 1 | %30 |
Final Sınavı | 1 | %40 |
Proje | 1 | %30 |
|
Ders İşbaşı Eğitimi (iş yerinde eğitim) Gerektiriyor mu? |
Gerektirmiyor |