-- E-ticaret ve pazarlama ile ilgili temel teknikleri ve programları tanır ve kullanabilir.
-- Pazarlama iletişim teknikleri, halkla ilişkiler, yeni ürün ve marka bilgisine sahip olur ve pazarlama ilkeleri doğrultusunda kurum imajının oluşmasına destek sağlar.
-- Pazarlama uygulamalarında karşılaşılan sorunları tanımlamak, analiz etmek ve çözüm önerileri getirme yetisine sahip olur.
-- Geleneksel ve dijital pazarlama ile ilgili güncel gelişmeleri takip edebilir ve uygulayabilir.
-- Pazarlama stratejilerini; ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma amaçlarına ek olarak dijital boyuta uygun olarak geliştirebilir ve uygulayabilir.
-- Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olur ve uygulayabilir.
-- İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilir, strateji geliştirebilir, etkileşim oluşturabilir.
-- Türkçeyi ve en az bir yabancı dili (özelde İngilizce) yazılı ve sözlü olarak etkin bir biçimde kullanabilir, sunulan E-ticaret ve pazarlama bilgisini kolayca takip eder ve meslektaşlarıyla etkin bir biçimde iletişim kurabilme becerisine sahip olur.
-- İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilir.
-- Mesleki, hukuksal, sosyal ve etik sorumluluklarını anlayabilir ve uygulayabilir.