Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde açılan “Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans Programı”, eğitimin internet üzerinden Uzaktan Eğitim yöntemiyle verildiği, Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK) tarafından onaylanmış tezsiz yüksek lisans programıdır.
Bu programın amacı, bir pazarlama birimini yönetebilecek, yeni ve güçlü markalar yaratabilecek ve pazarlama konusunda stratejik kararları rahatlıkla verebilecek uzman bireyler yetiştirmektir.
Program dili Türkçe’dir.
Programda stratejik pazarlama kararları ve stratejik marka yönetimi konularının yanı sıra, araştırma teknikleri, pazarlama iletişimi ve tutundurma stratejileri, yeni ürün geliştirme, tüketici davranışları, dağıtım ve fiyatlandırma politikaları ve küresel pazarlama karması elemanları üzerinde odaklanılmıştır.
Bunlara ek olarak, programda bütünlüğün sağlanması amacıyla İşletme Anabilim Dalı içerisinde yer alan; İşletme Esasları, Yönetim ve Ekonomi konuları da ana hatlarıyla programda yer almaktadır.